Donateur worden?

op oude rails
Op Oude Rails nr 250
De Tramweg-Stichting steunt de restauratie, het bewaren en het exploiteren van historische Nederlandse trams. U bent van harte welkom bij de Tramweg-Stichting als donateur.

De minimumdonatie is € 18 per jaar (meer mag dus ook). U kunt zich opgeven via het formulier hieronder.

En als u donateur bent, wat krijgt u daar dan voor?

• U ontvangt een jaar lang het kwartaalblad Op Oude Rails, 28 pagina′s, met veel foto′s, nieuws over restauratieprojecten, ritten met museumtrams, en historische en actuele verhalen over trams in binnen- en buitenland.
  • Een bijzondere tramrit in april in het kader van de TS-jaarvergadering
  • Als u € 30 of meer doneert, krijgt u bovendien een donateurskaart die u recht geeft op een gratis rit; in 2018:
    • Een retourrit bij RTM Ouddorp op een gewone rijdag; of
    • Een retourrit Hoorn-Medemblik op een tram van de gewone dienstregeling; of
    • Een dagkaart voor lijn 10 bij RoMeO tijdens het rijseizoen; of
    • Een retourrit met een TS-tram op Vlaggetjesdag in Den Haag of Open Monumentendag, of een andere TS-rit.

Formulier voor aanmelding als donateur

Wilt u nu donateur van de Tramweg-Stichting worden? Maak dan uw donatie van 18 euro of meer over op rekening NL49 RABO 0323 5429 64 van de Tramweg-Stichting, vul uw gegevens in en klik op Aanmelden!

* Vakjes met een sterretje zijn verplicht. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Zie ook onze Privacyverklaring onderaan de pagina.

Door het aanklikken van "Aanmelden" verklaart u dat bovenstaande gegevens juist zijn ingevuld en dat u een donatie heeft overgemaakt. Dank u!

PRIVACYVERKLARING - De persoonsgegevens die u heeft verstrekt aan de Tramweg-Stichting worden uitsluitend gebruikt voor de volgende doeleinden:

• om u in te schrijven als donateur van de Tramweg-Stichting;
  • om u het kwartaalblad per post toe te zenden;
  • om zo nodig contact met u op te nemen over zaken betreffende de Tramweg-Stichting;
  • en om uw donatie te verwerken in de financiĆ«le administratie van de Tramweg-Stichting.

De gegevens worden door de Tramweg-Stichting opgeslagen in haar adressenbestand, maar worden nooit verstrekt aan derden, ook niet tegen betaling. Mocht u willen navragen welke gegevens van u bekend zijn bij ons, of wilt u dat we uw gegevens verwijderen, verbeteren, aanvullen of afschermen, dan kunt u contact opnemen met het bestuur van de Tramweg-Stichting of per post, Julianastraat 49, 1165 GT Halfweg. Motiveer daarbij waarom uw persoonsgegevens naar uw mening feitelijk onjuist, onvolledig, niet ter zake dienend zijn of in strijd met een wettelijk voorschrift worden gebruikt. U krijgt van ons binnen 4 weken een reactie.